Tingimused
TINGIMUSED
gruusiamaitsed.ee on peamiselt alkohoolsete jookide müügiga tegelev e-pood, kus müüjaks on Regalon Group OÜ (registrikood 12688711) (edaspidi Regalon Group). Kasutustingimused on Regalon Group ja selle klientide (edaspidi klient või kliendid) vaheliste müügitehingute aluseks.
Regalon Group müüb tooteid füüsilistest isikutest tarbijatele ning ka äriklientidele, kes ostavad tooteid ärilisel otstarbel. Regalon Group ja äriklientide vaheliste ostu-müügi- ja muude kirjalike lepingutega määratlemata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidest.
Regalon Group ja kliendi vaheline müügileping jõustub www.gruusiamaitsed.ee veebikeskkonnas tehtud tellimuse esitamise hetkel. Vastutus puudulike tarnete, ametkondlike või väliskaubanduslike piirangute korral piirneb tellimuse tühistamise ning makse tagastamisega.
Regalon Group müüb tooteid ainult täisealistele klientidele. Regalon Group veebilehelt ostu sooritades kinnitate, et olete vähemalt 18 aastat vana. Samuti kinnitate ostu sooritades, et Regalon Group e-poes tasumiseks kasutatavad krediitkaardid või pangakonto kuuluvad Teile. Ostja vanust kontrollitakse kauba üleandmisel. Regalon Group võib keelduda kauba üleandmisest, kui Te ei suuda kauba vastuvõtmisel oma vanust tõestada. Sellisel juhul ei tagastata Teile tasutud kauba ostuhinda ega postikulusid. Kauba vastuvõtmisel pakiautomaadist tuleb Teil oma isik ID-kaardiga tuvastada.
Regalon Group jätab endale õiguse piirata toodete müüki ebatavaliselt suuremahuliste kaubapartiide tellimise korral. Juhul kui tellitud tooteks on spetsiaalselt ostja esitatud tellimuse alusel valmistatud, tellitud või töödeldud toode, kuuluvad tellimuse tühistamisega tekkida võivad täiendavad kulutused ostja poolt hüvitamisele täies mahus.
Regalon Group jätab endale õiguse muuta kasutustingimusi ühepoolselt ja sellest etteteatamata. Kasutustingimused kehtivad jõustunud tellimuse tegemise hetke redaktsioonis. Järgnevate tellimuste osas kehtib alati tellimuse tegemise hetkel jõus olev kasutustingimuste redaktsioon. Erandina jõustuvad kohe seadustes tehtavad muudatused, välja arvatud juhul, kui seaduses on sätestatud teisiti.
Käesolevad kasutustingimused
kehtivad ulatuses, mis ei piira tarbija tarbijakaitseõigusaktidest tulenevaid
õigusi.
OSTU SOORITAMINE
Ostu sooritamiseks vali endale välja sobiv toode, kindlasti tutvu ka toote kirjeldusega
1. Lisa toode ostukorvi toote lehelt, kasutades nuppu "Add to card"/ "Lisa ostukorvi"
2. Nähtavale ilmub hüpikaken, mille abil saate suunduda otse ostukorvi, või jätkata ostlemist
3. Maksma minemiseks palun vajuta "Soorita Ost"
4. Nähtavale ilmub hüpiaken "Minu tellimus", kus saata oma tellimuse vaadata ning sisestada soovitud kogus toote juures. Kogust on võimalik kas suurendada klikkides koguse järeloleva " ^" või vähendada kliikides " v" märgile. Tühistamiseks vajutage "x"
5. Valige endale sobis tarneviis ning pakiautomat:
- Tellimuse suurus kuni 3 standardpudelit (75cl/iga pudel) SmartPost pakiautomaadi teenus 4,00 eurot, hind käibemaksuga;
-Tellimuse suurus kuni 6 standardpudelit (75cl/ iga pudel) SmartPost pakiautomaadi teenus 4,9 eurot, hind käibemaksuga;
6. Palun kinnitage, et olete tutvunud ja nõustunud üld-ja tagasimaksmise tingimustega vajutades "ruudule". Siis saate edasi minna vajutades nuppule "Soorita ost"
7. Palun täitke "kohaletoimetamise info": e-mail, nimi ja aadress. Vajadusel lisage märkmed.
8. "Tellimuse ülevaade" nuppu vajutades, saate vaadata oma tellimuse. Sooduskoodi olemasolul saate seda sisestada ning rakendada.
9. Valige endale sobiv makseviis. Teid suunatakse valitud panka makset sooritama
10. Kui makse on sooritatud, vajutage 'Tagasi kaupmehe juurde' nupule
11. Teid suunatakse tagasi e-poodi
12. Kui makse oli edukas, kuvatakse Teile vastavat teavitust ning väljastatakse ka e-kiri. Ebaõnnestunud makse puhul kuvatakse Teile veateadet
13. Nüüd hakatakse Teie kaupa komplekteerima.
Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni või tellimuse eest tehtud makse laekumiseni.
MAKSEVIIS
Pangalinke pakub Maksekeskus AS https://maksekeskus.ee : Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay. Makseid vastu võetakse EURO valuutas.
Regalon Group on isikuandmete vastutav töötleja, Regalon Group edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le
KAUBA KOHALETOIMETAMINE
Regalon Group toimetab kulleri vahendusel kauba kohale vaid Eesti piiri siseselt.
Tellitud kaup toimetatakse Teieni SmartPOSTi kulleri vahendusel 2–6 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist Regalon Group OÜ arvelduskontole.
Juhul kui valite kättetoimetamiseks SmartPOSTi pakiautomaadi, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel Teie valitud SmartPOSTi pakiautomaati. Kauba kohalejõudmise kohta saabub Teie telefonile SMS-teade koos paki väljastuskoodiga. Kui Te ei lähe pakile SmartPOSTi määratud ajavahemiku jooksul järele, siis kannab klient kõik paki tagastamisega või pikemaajalise hoiustamisega seotud ning muud tekkida võivad kulud.
NB! SmartPOSTi pakiautomaati on lisaks koodile vaja sisestada ka oma ID-kaart.
SmartPOSTi pakiautomaadist on võimalik kaupu lunastada kl 10.00–22.00.
Klient vastutab, et on esitanud kauba tellimisel korrektsed isikuandmed, aadressi ja kontakttelefoni. Regalon Group ja kullerfirma ei vastuta kauba kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest. Juhul kui saadetis on saanud kahjustada, tuleb kahjustuse tekkimise aeg ja põhjus fikseerida kullerfirma esindaja juuresolekul.
Regalon Group ja kuller vastutavad, et kaup jõuab kohale tervena, omab kaubanduslikku väljanägemist ja vastab Regalon Group e-poes kirjeldatule. Juhul kui Teieni jõuab katkine või vigastatud toode, asendatakse see uuega või kompenseeritakse väärtus rahaliselt. Kui kauba vastuvõtmisel märkate, et pakend on purunenud või märg, siis ärge saadetist vastu võtke, vaid tehke sellekohane avaldus kullerile ja informeerige meid, kirjutades e-posti aadressile gruusiamaitsed@gmail.com või helistades +372 5090892.
KAUBA TAGASTAMINE
Kliendi õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole
Kui regalon Group on keeldunud kliendi kaebust lahendamast või klient ei ole nõus gruusiamaitsed.ee poe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib klient esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Klient võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.
TELLIMUSE TÜHISTAMINE
Tellimust on võimalik tühistada, kui võtate meiega ühendust gruusiamaitsed@gmail.com või helistades +372 5090892 enne, kui oleme kauba laost välja saatnud. Kui kaup on juba laost kulleriga välja saadetud, pole võimalik tellimust tühistada.
gruusiamaitsed.ee on peamiselt alkohoolsete jookide müügiga tegelev e-pood, kus müüjaks on Regalon Group OÜ (registrikood 12688711) (edaspidi Regalon Group). Kasutustingimused on Regalon Group ja selle klientide (edaspidi klient või kliendid) vaheliste müügitehingute aluseks.
Regalon Group müüb tooteid füüsilistest isikutest tarbijatele ning ka äriklientidele, kes ostavad tooteid ärilisel otstarbel. Regalon Group ja äriklientide vaheliste ostu-müügi- ja muude kirjalike lepingutega määratlemata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidest.
Regalon Group ja kliendi vaheline müügileping jõustub www.gruusiamaitsed.ee veebikeskkonnas tehtud tellimuse esitamise hetkel. Vastutus puudulike tarnete, ametkondlike või väliskaubanduslike piirangute korral piirneb tellimuse tühistamise ning makse tagastamisega.
Regalon Group müüb tooteid ainult täisealistele klientidele. Regalon Group veebilehelt ostu sooritades kinnitate, et olete vähemalt 18 aastat vana. Samuti kinnitate ostu sooritades, et Regalon Group e-poes tasumiseks kasutatavad krediitkaardid või pangakonto kuuluvad Teile. Ostja vanust kontrollitakse kauba üleandmisel. Regalon Group võib keelduda kauba üleandmisest, kui Te ei suuda kauba vastuvõtmisel oma vanust tõestada. Sellisel juhul ei tagastata Teile tasutud kauba ostuhinda ega postikulusid. Kauba vastuvõtmisel pakiautomaadist tuleb Teil oma isik ID-kaardiga tuvastada.
Regalon Group jätab endale õiguse piirata toodete müüki ebatavaliselt suuremahuliste kaubapartiide tellimise korral. Juhul kui tellitud tooteks on spetsiaalselt ostja esitatud tellimuse alusel valmistatud, tellitud või töödeldud toode, kuuluvad tellimuse tühistamisega tekkida võivad täiendavad kulutused ostja poolt hüvitamisele täies mahus.
Regalon Group jätab endale õiguse muuta kasutustingimusi ühepoolselt ja sellest etteteatamata. Kasutustingimused kehtivad jõustunud tellimuse tegemise hetke redaktsioonis. Järgnevate tellimuste osas kehtib alati tellimuse tegemise hetkel jõus olev kasutustingimuste redaktsioon. Erandina jõustuvad kohe seadustes tehtavad muudatused, välja arvatud juhul, kui seaduses on sätestatud teisiti.
OSTU SOORITAMINE
Ostu sooritamiseks vali endale välja sobiv toode, kindlasti tutvu ka toote kirjeldusega
1. Lisa toode ostukorvi toote lehelt, kasutades nuppu "Add to card"/ "Lisa ostukorvi"
2. Nähtavale ilmub hüpikaken, mille abil saate suunduda otse ostukorvi, või jätkata ostlemist
3. Maksma minemiseks palun vajuta "Soorita Ost"
4. Nähtavale ilmub hüpiaken "Minu tellimus", kus saata oma tellimuse vaadata ning sisestada soovitud kogus toote juures. Kogust on võimalik kas suurendada klikkides koguse järeloleva " ^" või vähendada kliikides " v" märgile. Tühistamiseks vajutage "x"
5. Valige endale sobis tarneviis ning pakiautomat:
- Tellimuse suurus kuni 3 standardpudelit (75cl/iga pudel) SmartPost pakiautomaadi teenus 4,00 eurot, hind käibemaksuga;
-Tellimuse suurus kuni 6 standardpudelit (75cl/ iga pudel) SmartPost pakiautomaadi teenus 4,9 eurot, hind käibemaksuga;
-Tellimuse suurus kuni 12
standardpudelit (75cl /iga pudel) SmartPost pakiautomaadi teenus 6,49 eurot, hind käibemaksuga;
- Maitseainete tellimuse suurus kuni 8 plastiknonteinerit (80/150/250 ml iga konteiner)
SmartPost pakiautomaadi teenus 2,59 eurot, hind käibemaksuga;
- juhul kui maitseained tellitakse koos veini pudelitega, siis valige tarneviis vastavalt veini pudelite kogusele;
-Kui soovite ise kaubale järele
tulla, siis tarne on tasuta. Kauba saab kätte E-R 17:30-20:00, L 12:00-16:00
aadressil Rannamõisa tee 6a, Tallinnas. Palume ajakokkuleppida eelnevalt
helistades tel +372 545897916. Palun kinnitage, et olete tutvunud ja nõustunud üld-ja tagasimaksmise tingimustega vajutades "ruudule". Siis saate edasi minna vajutades nuppule "Soorita ost"
7. Palun täitke "kohaletoimetamise info": e-mail, nimi ja aadress. Vajadusel lisage märkmed.
8. "Tellimuse ülevaade" nuppu vajutades, saate vaadata oma tellimuse. Sooduskoodi olemasolul saate seda sisestada ning rakendada.
9. Valige endale sobiv makseviis. Teid suunatakse valitud panka makset sooritama
10. Kui makse on sooritatud, vajutage 'Tagasi kaupmehe juurde' nupule
11. Teid suunatakse tagasi e-poodi
12. Kui makse oli edukas, kuvatakse Teile vastavat teavitust ning väljastatakse ka e-kiri. Ebaõnnestunud makse puhul kuvatakse Teile veateadet
13. Nüüd hakatakse Teie kaupa komplekteerima.
Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni või tellimuse eest tehtud makse laekumiseni.
Regalon Group jätab endale õiguse
teha müügihindades muudatusi.
Pangalinke pakub Maksekeskus AS https://maksekeskus.ee : Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay. Makseid vastu võetakse EURO valuutas.
Regalon Group on isikuandmete vastutav töötleja, Regalon Group edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le
KAUBA KOHALETOIMETAMINE
Regalon Group toimetab kulleri vahendusel kauba kohale vaid Eesti piiri siseselt.
Tellitud kaup toimetatakse Teieni SmartPOSTi kulleri vahendusel 2–6 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist Regalon Group OÜ arvelduskontole.
Juhul kui valite kättetoimetamiseks SmartPOSTi pakiautomaadi, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel Teie valitud SmartPOSTi pakiautomaati. Kauba kohalejõudmise kohta saabub Teie telefonile SMS-teade koos paki väljastuskoodiga. Kui Te ei lähe pakile SmartPOSTi määratud ajavahemiku jooksul järele, siis kannab klient kõik paki tagastamisega või pikemaajalise hoiustamisega seotud ning muud tekkida võivad kulud.
NB! SmartPOSTi pakiautomaati on lisaks koodile vaja sisestada ka oma ID-kaart.
SmartPOSTi pakiautomaadist on võimalik kaupu lunastada kl 10.00–22.00.
Klient vastutab, et on esitanud kauba tellimisel korrektsed isikuandmed, aadressi ja kontakttelefoni. Regalon Group ja kullerfirma ei vastuta kauba kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest. Juhul kui saadetis on saanud kahjustada, tuleb kahjustuse tekkimise aeg ja põhjus fikseerida kullerfirma esindaja juuresolekul.
Regalon Group ja kuller vastutavad, et kaup jõuab kohale tervena, omab kaubanduslikku väljanägemist ja vastab Regalon Group e-poes kirjeldatule. Juhul kui Teieni jõuab katkine või vigastatud toode, asendatakse see uuega või kompenseeritakse väärtus rahaliselt. Kui kauba vastuvõtmisel märkate, et pakend on purunenud või märg, siis ärge saadetist vastu võtke, vaid tehke sellekohane avaldus kullerile ja informeerige meid, kirjutades e-posti aadressile gruusiamaitsed@gmail.com või helistades +372 5090892.
KAUBA TAGASTAMINE
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa
Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise
õigus alkohoolsetele jookidele.
Kui kaup on vale või defektiga, siis
tuleb Regalon Group sellest teavitada kohe kauba kättesaamisel e-posti
aadressil gruusiamaitsed@gmail.com või helistades +372 5090892 hiljemalt 14 päeva jooksul. Vale või
defektiga kauba väljavahetamise või tagastamise kulud kannab Regalon Group.
Kliendil on õigus toodetest taganeda,
kui toodetel ei esine märke kasutamisest ega pakendi rikkumisest. Regalon Group'il on õigus keelduda tagasivõtust, kui ilmneb, et toote
originaalpakend on rikutud, määrdunud või tootel on märke kasutamisest.
Tagastada saab kinniseid tooteid 14 päeva jooksul, mõnel juhul ei saa
tagastada, raha tagastatakse koos algse tarnekuluga 14 päeva jooksul.
Regalon Group võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu
esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni klient on esitanud tõendid,
et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui klient on sõnaselgelt valinud gruusiamaitsed.ee poe pakutud kõige odavamast
tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise
viisi, ei pea gruusiamaitsed.ee pood kliendile tagastama kulu, mis ületab
tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
PRETENSIOONIDE ESITAMINE
Klient
kohustub Regalon Group-i teavitama toodete mittevastavusest esimesel
võimalusel selle avastamisest ehk esitama pretensiooni aga mitte hiljem ku i14 päeva jooksul.
Mittenõuetekohaste toodete korral saab esitada pretensiooni e-posti teel gruusiamaitsed@gmail.ee ,
esitades sealjuures tellimuse kinnituse või arve-saatekirja, mille
alusel kauba ostu eest tasuti. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi
ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tootel ilmnenud puudus
ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
Regalon Group ei vastuta Kliendi süül tekkinud kauba mittesihipärasest kasutamisest ja hoiustamisest tekkinud kahjude eest.
Regalon Group vastab kliendile esitatud pretensioonile kirjalikult märgitud kliendi pooolt e-maili aadressile 15 päeva jooksul.
Regalon Group ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled
läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus
pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse, tarbijakaebuste
komisjoni või Harju Maakohtu poole.
Kui regalon Group on keeldunud kliendi kaebust lahendamast või klient ei ole nõus gruusiamaitsed.ee poe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib klient esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Klient võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.
Tellimust on võimalik tühistada, kui võtate meiega ühendust gruusiamaitsed@gmail.com või helistades +372 5090892 enne, kui oleme kauba laost välja saatnud. Kui kaup on juba laost kulleriga välja saadetud, pole võimalik tellimust tühistada.